Transformacinis žaidimas „LILA“ 2024-04-06 11:00 val

80

Artimiausias žaidimas (žaidžiant iki pabaigos) 2024-01-20. 11:00 val studijoje „Sakuros kelias“ (Senoji g. 2, Didžioji Riešė)

Renginio trukmė – ne mažiau 4-6 val. Žaidimas žaidžiamas, kol žaidėjas savo tempu žaidimą pabaigia.

Viešas Lila žaidimas vyksta pagal vedėjo paskelbtą grafiką, į kurį pagal registraciją galima ateiti pažaisti renginio aprašyme paskelbtose patalpose konkrečiu laiku. Lila – išvertus iš sanskrito kalbos – GYVENIMAS ŽAIDIMAS. Žaidimą galima apibūdinti ir kaip dvasinę praktiką, ir kaip psichologinį ar koučinginį instrumentą – kuris padeda PAŽINTI SAVE ir pamatyti konkrečias savo savybes, kurios trukdo konkretiems klausimams išsispręsti arba pamatyti naujas galimybes, kurias sąmoningai taikant gyvenime, gyvenimas keičiasi.

 

Gali būti užsakomas ir individualus žaidimas „Lila“, kuris skirtas žmonių grupėms (iki 10 asmenų), ir kurie nori laiką su artimaisiais ar draugais praleisti kitaip.

Gimtadienis, asmeninė šventė, o gal tiesiog draugų susiburimas? Kodėl gi neskyrus laiko sąmoningam laiko praleidimui – žaidimui – savęs ir kitų pažinimui, vidinių atsakymų radimui?

Klausimus keliame dažnai. Tik paklauskime savęs, iš kur priimu atsakymus ir sprendimus: kažkur perskaičiau, kažkas pasakė, kažkas patarė?

Gal jau laikas priimti sprendimus ir rasti atsakymus savo viduje, savo vidine išmintimi. Gal jau laikas tai ką žinau, girdėjau, įsisąmoninti ir imtis veiksmų.

Lila – tai instrumentas klausimų išjautimui žaidimo forma, kai „vaikštant“ žaidimo lentos langeliais ir išgirstant žaidimo vedlio įgarsinimą apie langelio, ant kurio „stovima“ informaciją, „ateina“ suvokimai.

Legviausias būdas pažinti save – per kitus žmones. Žaidimas padeda labiau suprasti / suvokti ir artimųjų bei draugų elgseną bei reakcijas.

 

 

Aprašymas

Lila (LEELA), išvertus iš sanskrito kalbos – GYVENIMAS ŽAIDIMAS. Žaidimas, virtęs gyvenimo filosofija, per tūkstantmečius evuliucionavęs į koučinginį instrumentą, padedantis atrasti atsakymus į rūpimus klausimus. Padedantis atrasti savyje vidinius blokus ir juos „atrakinti“ žaidimo pagalba. Padedantis pažinti save.
Žaidimas, parodantis gyvenimo resursus ir galimybes, palydintis į harmoniją su savimi ir aplinka.

Tai – žaidimo lenta su 72 langeliais, kuriuose užšifruota gyvenimiška išmintis. „Vaikštant“ lentos langeliais suvokiami ir išjaučiami vidiniai atsakymai į kiekvienam asmeniškai rūpimus klausimus.

Po žaidimo kitų susitikimų rekomenduojama nebeplanuoti, nes žaidimo pabaigos laikas individualus ir neprognozuojamas 🙂

Su savimi žaidime turėti:
* rūpimą klausimą,
* asmeninį talismaną/ daiktą,
* rašiklį, užrašus;
* gertuvę

11:00 val studijoje „Sakuros kelias“ (Senoji g. 2, Didžioji Riešė)

×
×

Krepšelis